کسب موفقیت و حرف های دیگران

یکی از مهمترین نکات در کسب موفقیت و حرف های دیگران چیزی نیست جز رفتار و صحبت ها که میتوان این افراد را در بین خانواده پیدا کرد تا دوستان نزدیک و یا افرادی در فضای مجازی که همواره در مورد اهداف و زندگی شما صحبت میکنند و در برخی اوقات با حرف هایشان شما را  رنجیده خاطر میکنند و ممکن است مسیر شما به سمت اهدافتان کمی سخت تر به نظر برسد که این مشکلات تنها به دلیل این است که انرژی منفی و حرف های منفی دیگران کم کم بر روی ذهن شما تاثیر گذاشته است و باعث شده تا به نظر خودتان اهدافتان بسیار دور تر از آنچه تصور می کردید باشد و این مشکل یکی از مهمترین مشکلاتی است که در راه کسب موفقیت باید با آن مقابله کرد.

موفقیت در نظر خانواده:

باید به این نکته توجه داشت که موفقیت در نظر خانواده میتواند در جنبه های مختلفی جلوه پیدا کند ولی می توان به جرات گفت مهمترین جنبه ی کسب موفقیت در نظر اغلب خانواده ها موفقیت مادی است که باعث می شود شما در چشم خانواده تبدیل به فردی موفق بشوید و دیگر از صحبت های منفی ایاشن خبری نباشد ولی رسیدن به موفقیت مادی زمان زیادی را اغلب طلب می کند و در این مسیر نیز شما از انرژی منفی دیگران در امان نیستید وبایدبرای این مشکل بزرگ چاره ای ای اندیشید.

کسب موفقیت و حرف های دیگران

گوشتان را به مشکلات عادت دهید.

یکی از بهترین راه های مقابله با انرژیهای منفی این است که به آنها عادت کنید و همانطور که از گذشته گفته اند گوشتان بدهکار باشد تا بتوانید به سمت مسیر رشد و بلوغ فکری خود قدم بردارید و در راه کسب موفقیت خود همواره تلاش کنید تا کار خود را انجام دهید حتی اگر دیگران این موضوع را از شما نپسندند.

نقش پدر و مادر ها در راه موفقیت شما:

در خانواده ها و اغلب در خانواده ی ایرانی میزان وابستگی فرزندان به پدر و مادر بسیار زیاد است و پدر و مادرها همواره تلاش میکنند تا فرزندانشان در مسیر موفقیت بهتر عمل کنند ولی در این بین برخی خانواده ها با حرف های منفی و نقد های تند خودشان که اغلب از سر دلسوزی است ممکن است در مسیر کسب موفقیت شما تبدیل به مشکلی بزرگ شوند و مقابله با این مشکل برای شما تبدیل به کابوسی شود که هر روز شما را آزار می دهد و راه رسیدن به آرزوهایتان را برای شما سخت کرده است.

باید به این نکته توجه داشت که نقش پدر و مادر در مسیر کسب موفقیت فرزندان بسیار با اهمیت است زیرا فرزندان ایاشن علاقه دارند که قبل از هر فرد دیگری از ایشان تقدیر و تشکر بشنوند و این انرژی مثبت را در مسیر خود دریافت کنند.

نقش پدر و مادر باید در منزل نقشی حمایتی در وهله اول و در مراحل بعدی نقد و نکوهش سازنده باشد تا بتواند در مسیر موفقیت فرزند خود نقشی مهم را ایفا کند و بتواند باعث شود تا مسیر کسب موفقیت برای فرزندان ساده تر شود.

کسب موفقیت و حرف های دیگران

اطرافیان و موفقیت شما:

در این قسمت نقش افرادی کمی متفاوت است زیرا در خانواده افراد در هر حالی به یکدیگر وابسته هستند و برای یک دیگر تنها خوبی می خواهند ولی در مورد اطرافیان نمی توان صد در صد به این مهم باور داشت زیرا برخی افراد ممکن است به دلیل حسادت های فردی و یا هر مشکل دیگری بخواهند شما در مسیر کسب موفقیت خسته بشوید و تبدیل به بازنده ای بدون امید گردید و دیگر توان ایستادگی در مقابل مشکلات را نداشته باشید.

همواره به این نکته توجه داشته باشید که انرژی منفی که دیگران به سمت شما می فرستند در آخر به خودشان باز می گردد و این چرخه هیچگاه قطع نمیشود ولی این انرژی منفی میتواند  در روزهای سخت شما تبدیل به پتکی سنگین شود و کاخ آرزوهای شما را به راحتی تخریب کند.

در مقابل مشکلات همچون آب باشید که هر چه کنند بتوانند به شما گزندی وارد سازند.

این مثل در ادبیات چین و ژاپن و در آسیای شرقی بسیار شنیده می شود و می توان گفت یکی از دلایلی که این کشور ها به موفقیتهای بزرگی رسیده اند هم میتوان این طرز تفکر درست در بین آنها باشد که در مقابل هر مشکلی خود را نبایند و بخواهند با مشکلات روبرو شوند تا آنها را به آسانی کنار بزنند مانند آب رودخانه ای که به هر سختی از دل کوهی راه خود را پیدا میکند و آزادی را به حصر در دل کوه ترجیح میدهد.

کسب موفقیت و حرف های دیگران

تبدیل به یک شوالیه شوید:

درست است تبدیل به یک شوالیه شوید شاید تعجب کرده باشید که در متنی که مورد کسب موفقیت هست چرا باید در مورد این موضوعات صحبت کرد ولی در ادامه به شما میگویم.

خصوصیات یک سلحشور مبارز قرون وسطی یا همان شوالیه چیست؟

افرادی بی باک، معتقد و با اراده ای راسخ که گوشت و خون خود را بر سر راه تیغ ها گذاشتند و برای هدفی مبارزه کردند.

چقدر این خصوصیات برای شما آشناست؟ میتوان گفت هر فرد موفقی به نوعی شوالیه زندگی خودش است.

شوالیه ای که قد بلندی ندارد یا یکی از پاهایش را از دست داده یا شوالیه ای که قدرت تکلم ندارد ولی چنان نقشای هایی را برای شما میکشد که گویی از راه نقشای و هنرش سخن میگوید، باید از فداکاری کردن نهراسید.

در مسیر موفقیت خود ممکن است هر لحظه مشکلات به سمت شما بیایند از مشکلات نترسید و پای خود را بر زمین سفت کنید و منتظرشان باشید هیچ چیزی محکم تر از اراده ی شما برای موفقیتتان وجود ندارد.

کسب موفقیت و حرف های دیگران

فداکاری در راه کسب موفقیت و حرف های دیگران:

انجام فداکاری در راه کسب موفقیت مهمترین اصلی است که باید به آن  توجه کنید در این مورد مثال هایی را برای شما میزنم:

شما به جای گذراندن وقت خود با دوستان و گپ و گفت برای هدف خود برنامه ریزی میکنید:

این کار نوعی فداکاری است که انجام میدهید تا به اهدافتان برسید. شما خوشی ها و وقت خود را فدا می کنید تا به هدفی بزرگ برسید و از کنار این موفقیت از زندگی لذت ببرید.

وقت:

شما زمان خود را فدا می کنید تا در راه موفقیت قدم بردارید زمانی که میتواند به بسیاری از کارهای دیگر اختصاص دهید و یا حتی کسب درآمد کنید ولی شما  بی باکانه این رسیک را به جان خریده اید و در مسیر کسب موفقیت به جلو حرکت می کنید.

در مورد فداکاری موارد بسیار زیادی را می توان مثال زد ولی باید به این نکته توجه داشت که این فداکاری ها نباید باعث صدمه خوردن به افراد دیگری شوند.

به طور مثال نباید اهداف شما و فداکاری های شما زندگی زناشویی شما را تحت تاثیر قرار دهد و رابطه شما را با همسرتان دچار مشکل سازد زیرا در زندگی مشترک یکی از مهمترین افرادی که در راه کسب موفقیت شما تاثیر گذار هست کسی نیست جز همسرتان.

کسب موفقیت

موفقیت خود را بسازید:

در مسیر موفقیت همه کار شما هستید و باید به این نکته توجه داشته باشید که مهمترین فاکتور موفقیت خودتان هستید و باید به سمت اهداف خودتان قدم بردارید.

موفقیت شما بسته به تلاش شماست که باید به این نکته توجه کنید که هر موفقیتی که بدست میاورید تنها به دلیل تلاش های بی وقفه شماست که در مسیر کسب موفقیت خودتان به انجام رسانید و حالا میتوانید از دست رنج این تلاشها به خوبی بهره ببرید.

در مسیر موفقیت خودتان رو به جلو حرکت کنید و هیچگاه به پشت سرتان نگاه نکنید و قدم هایتان را محکمتر از قبل بردارید تا طول این مسیر برای شما آسان تر شود و شما بتوانید در کسب موفقیت به سرانجامی که میخواهید برسید و هدفتان را در نزدیکترین فاصله به خود بیابید.

رسیدن به موفقیت بسیار با اهمیت تر از نحوه رسیدن به آن یا زمانی که به آن می رسید میباشد و باید همیشه به این مهم باور داشته باشید که موفقیت دور از انتظار نیست و باید شهامت دنبال کردن آن را داشته باشید تا بتوانید از موفقیت خود لذت ببرید و گذران زندگی را برای خودتان زیباتر کنید.

کسب موفقیت

موفقیت وابسته به رفتار دیگران:

در مسیر موفقیت همواره به دیگران کمک کنید و به آنها انرژی مثبت دهید تا این انرژی مثبت  در چرخه ای بی انتها رواج پیدا کند و به شما ۱۰۰۰ برابر بیشتر بازگردد تا در مسیر خود این سرخوشی را نصیب خودتان کنید و به سمت اهدافتان بتازید و با لبخندی به افق های روبرو چشم بدوزید.

نظر شما در مورد موفقیت و حرف های دیگران در این باره چیست؟ آیا شما هم جز افرادی هستید که هر روز در مسیر زندگی با نکوهش خانواده خود روبرو می شوید و یا همواره انرژی مثبت را از ایشان دریافت می کنید؟ در مسیر کسب موفقیت خودتان به چه نکات سازنده ای برخورد کردید؟

ما را نسبت به نظرات خود مطلع سازید و در این راه به دوستان خود نیز کمک کنید تا به اهدافی که می خواهند برسند و کسب موفقیت برای ایشان ساده تر از گذشته باشد.

انرژی مثبت خود را پراکنده سازید تا ۱۰۰۰ برابر این انرژی به شما برگردد و سرخوشی را تجربه کنید که شما را  در کسب موفقیت خودتان بهتر از قبل کمک میکند.